Tuesday, February 15, 2011

Pattayasse

Egas midagi, järgmisel päeval kolan natuke ringi ja lasen hotelli taksol end lennujaama viia. Bussifirma on käiku pannud lisareisid ja kell 9 istun bussis mis 124 bahti eest mind Pattayasse viib. Teekond on mulle tuttav, sihtkohas lasen end Jomtieni lõpp-peatusse viia, jätan seljakoti bussijaama hoiule ja sammun tuttavasse Viewtalay condoteli et sealt roller ehk motikas rentida. Olen sealt varem ühe prantslase naise käest Honda Clicki rentinud , 150 bahti eest päev. Naist ei ole kohal aga prantslane helistab talle ja ütleb et 20 minuti pärast saab. Ajaviiteks lasen oma telefoni kaarti laadida ja helistan Carlile, ta on ameeriklane kes elab Tais juba 10 aastat ja tegeleb ka korterite maaklerina. Carl ütleb et tal on üks condo Pratumnakil, 500 bahti ehk 200 EEK päev. No sealkandis ma pole eriti olnud ja läheme condot vaatama, eks ta üks suht mage on aga käib kah, telekas, aircon ja külmkapp nagu ikka. Selle eest on aknast mõnus  vaade, Pattaya Park Tower ja banaanipuud aias.., tegelikult on banaanipuu taim :)


Selgub ka et prantslase naisel mulle motikat rentida ei ole aga Carlil on ka vaba motikas , üks suhteliselt kobe Yamaha - võtan selle.




Minu condo aknast avaneb selline vaade, see torn on Pattaya Park Tower, üldkõrgus 250 m , keskosas hotell, 55 korrust,  kõrgus170m

No comments:

Post a Comment